Stories

Alles begint met een verhaal.

Een ondernemer met een visie.
Een merk dat nog vorm moet krijgen — of net vastzit in het oude jasje.
Een idee dat naar buiten mag. Maar hoe?

Dit is waar ik mee aan de slag ga.
We starten bij de kern. We graven. We herformuleren. We bouwen iets dat klopt, dat voelt als jij, en dat klanten wél begrijpen.
Niet zomaar mooie woorden of een flashy website.
Een verhaal dat richting geeft. Een merk dat opvalt. En werk dat werkt.

Wat je hieronder ziet, zijn geen portfolio-snapshots.
Het zijn verhalen van ondernemers die kozen voor scherpte, voor consistentie, voor groei.
Voor een merk dat niet alleen gezien, maar ook begrepen wordt.

Scroll. Lees. Laat je inspireren.
En misschien… is jouw verhaal het volgende.

Cleo Goethals denkt strategisch mee over jouw merkverhaal – ze bouwt verhalen van ondernemers - The Digital Story
Foto van Seth Godin - inspiratie voor Cleo Goethals van The Digital Story

Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.

Seth Godin

Seth Godin is een toonaangevende marketingdenker en auteur van bestsellers zoals “Purple Cow”. Zijn visie op storytelling is een van de inspiraties die mee de basis vormt van hoe ik bij The Digital Story merken help bouwen: met inhoud, persoonlijkheid en een verhaal dat klopt.

Website van cosmetisch arts Ashwyn Schotborg van Xpression - gemaakt door The Digital Story - storytelling en branding voor een esthetische kliniek

Xpression Clinic

Een merkverhaal dat klopt van visie tot visuals

Voor Xpression werkte ik van A tot Z aan een merk dat niet alleen mooi oogt, maar ook volledig resoneert met de persoonlijkheid en visie van oprichter drs. Ashwyn Schotborg.

Als arts met een uitgesproken kijk op schoonheid – minder perfectie, meer expressie – wou hij geen doorsnee esthetische praktijk, maar een plek waar mensen zichzelf durven tonen.

Beauty is emotion werd het vertrekpunt van het verhaal.